Klimpfjäll vårat smultronställe

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Marina - 9 september 2014 12:17


Både vi och hundarna njuter av tillvaron. Tänk så vackert det är här uppe i norr. Naturen är helt sagolik och jag kan inte se mig mätt på allt det vackra. Kom upp i torsdagskväll och resan gick jättebra. Sixten klarar bilåkning galant ina tecken på åksjuka och det är vi glada för.


I fredags var jag med min kompis till Vilhelmina och det var kul. Vi hann prata igenom mycket för vi hade ju inte setts på ett år. Men alltid så kul att träffa henne igen.

På lördagen så var vi till Stekenjokk och hade det mysigt. Hundarna lekte och hade kul och filmen är därifrån. Slutet på filmen är rolig när lille Sixten spexar.


Det har inte varit några problem med för Sixten att komma in i flocken med de andra hundarna. De har välkomnat han glatt och är bra förebilder för honom.


I går kväll gick jag och Tore en kvällsrunda vid vackra Kultsjön och hade det mysigt. Blir det bra väder ikväll så ska jag göra det igen och ta med kameran så jag kan visa er hur vackert det är.


Just nu står sonen och grillar parisare för det ska vi ha till middag. Det är så gott att äta. Vi har tom ätit fjällpizza med renskav och kantarellsås den var smaskig. Här finns en resturang med en jätteduktig kock som lagar helt underbar mat.

Sköt om er alla och ha en bra dag.

Kramar ifrån Marina, Hugo, Tore och Sixten

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Laagårdens Sam McCloud

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Laagårdens Sam McCloud


Skapa flashcards