Klimpfjäll vårat smultronställe

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Marina - 18 juli 2012 07:06


Denna låt sjöng min brorsdotter och hennes man på deras eget bröllop. Det var så vackert att 

att en tår kom ifrån min kind. Min goa brorsdotter som har en underbar sångröst. I vår har kom vikarierat i dansbandet wizex för den ordinarie sångerskan som varit mammaledig. Jag vet att ett dröm gick i uppfyllelse för henne.

Vädret i Karlskrona är dåligt antingen regn eller mulet. Men vi hade fint väder i lördags när vi var på Öland och ställde ut Frosty. Men vad mycket folk det var på ön för vägarna var fullproppade och även på bron.

Denna helgen blir lugn för nästa helg åker vi till Falköping och ställer ut Frosty. Vi ska även träffa Margareta som födde upp Hugo. Det ska bli kul att få visa upp honom och visa vilken underbar kille det har blivit av honom.

Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.
Kramar ifrån Marina, Svea, Frosty och Hugo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Laagårdens Sam McCloud

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Laagårdens Sam McCloud


Ovido - Quiz & Flashcards