Klimpfjäll vårat smultronställe

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Detta året är lyxigt.

Av Marina - 16 juli 2012 09:49

 



För om ca 6,5 vecka så lastas chevan igen för en underbar vecka i vackra Klimpfjäll. Det ser vi alla fram emot.


Vi var ju där uppe i slutet av mars och firade min 50 års dag på den plats som jag gillar bäst. Minnen ifrån min födelsedag och allt kul vi gjorde kommer jag att minnas livet ut.


Vi fick ju våran retroaktiva ersättning och då sa vi att vi skulle åka upp till Klimpfjäll och uppleva hösten där uppe. Så vi har bjudit med hela familjen upp dit och barnen ser också fram emot att åka dit.


Sköt om er alla vänner och ha en fortsatt mysig dag.
Kramar ifrån Marina, Svea, Frosty och Hugo

 
 
Ingen bild

Ingrid "Mirabell"

16 juli 2012 12:16

Hej,Marina så trevligt att hitta dig här.Tråkigt att bloggspace
har försvunnit i tomma intet.Vackert foto,på "Klimpfjäll"
Jag håller också på att göra mig en blogg här,men tycker det är
en aningen svårt.Nu var man så van vid bloggspace.
Kram till dig o hundarna.
Mvh:Ingrid Min mailadress är:Eckhardt@Telia.com

 
Ingen bild

Ingrid

16 juli 2012 12:40

Hej,Martina trevligt att se din blogg här,håller också på att
göra mig en på denna sidan,Fin bild på "Klimpfjäll"
Ha en fin dag.
Kram:Ingrid "Mirabell" fd bloggspace.

Marina

16 juli 2012 13:15

Hejsan vännen!
kul att höra ifrån dig igen och jag hoppas att allt är okej med er alla. Jag håller med dig om att det är trist att bloggspace bara lades ner utan vår vetskap. Jag hade gärna velat kopiera och sparat vissa delar av den för den var ju som en dagbok.
Kramar ifrån Marina
P:S Skaffar du dig en blogg igen så meddela mig så är du snall. Jag vill gärna läsa dina underbara inlägg igen.

 
Ingen bild

Carina

16 juli 2012 12:58

Så härligt.....

 
Tobias

Tobias

16 juli 2012 21:56

Det skall bli mycket roligt att åka till fjällen en gång till detta året. Nedräkningen är igång.

http://https://sites.google.com/site/terrierna

 
Ingen bild

Ylva

18 juli 2012 07:12

Låter underbart att ni får göra resan till vackra Klimpfjäll igen. Önskar dig och de dina en bra dag. kram

Marina

18 juli 2012 07:26

Hejsan Ylva.
ja det är det och det är lyx för oss. Materiella ting är inget för oss. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina - 1 januari 2015 10:19


     Jag önskar er alla vänner ett riktigt Gott Nytt År.   Nu kommer jag till den tiden som man tänker tillbaka på det gångna året. Jag har haft ett helt fantastiskt år och är tacksam för det.   Det börjar i mars på lasarettet i Hässlehol...

Av Marina - 21 december 2014 08:40

  Hoppas att ni alla har det bra i julstöket och att ni alla får en mysig jul. Här i Blekinge får vi en grön jul och det tycker jag är bra. Efter alla mina problem med min brutna fot så är jag rädd för att bryta den igen om det är halt ute. N...

Av Marina - 12 november 2014 10:05

     Operationen gick bra den 15 september och jag var redan uppe på benen efter 2 timmar. Dem var ju oroliga läkarna att hjärtat inte skulle orka med operationen. Som tur är så gick allt bra och läkaren var förvånad över hur pigg jag var efter o...

Av Marina - 9 september 2014 12:17

  Både vi och hundarna njuter av tillvaron. Tänk så vackert det är här uppe i norr. Naturen är helt sagolik och jag kan inte se mig mätt på allt det vackra. Kom upp i torsdagskväll och resan gick jättebra. Sixten klarar bilåkning galant ina teck...

Av Marina - 28 augusti 2014 10:12

    Han är av rasen Dandy Dinmont terrier och är en väldigt ovanlig ras. Det föds knappt 100 valpar om året. Våran lille Sixten är den första hunden av den rasen i Blekinge och det är ju kul. Gubben har ju ingen hund nu så Sixten är hans hund. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Laagårdens Sam McCloud

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Laagårdens Sam McCloud


Ovido - Quiz & Flashcards